Tilbake

Evaluering

Evaluering er ei systematisk datainnsamling, analyse og vurdering av ein planlagt, pågåande eller avslutta aktivitet. Evalueringar kan gjennomførast før eit tiltak vert iverksett, undervegs i gjennomføringa, eller etter at tiltaket er avslutta. Evaluering er viktig for læring, forbetring og utvikling.

Evaluering er ei systematisk datainnsamling, analyse og vurdering av ein planlagt, pågåande eller avslutta aktivitet. Evalueringar kan gjennomførast før eit tiltak vert iverksett, undervegs i gjennomføringa, eller etter at tiltaket er avslutta. Evaluering er viktig for læring, forbetring og utvikling.

Evaluering er eit viktig element i å bli betre på å oppdage, følgje opp og samarbeide om tenester til barn og unge. Både tilsette og innbyggjarar har ei viktig rolle i evalueringa.

Vi har følgjande system for evaluering:

  • Rettesnora – avvik og forbetringsforslag frå tilsette
  • Systematisk arbeid med evaluering gjennom BTI-rettleiaren
  • Tverrfaglege møter mellom einingane i kommunen
  • Brukarundersøkingar
  • Kompetanseplanar i tenestene
  • Risikovurderingar
  • Personalmøter
  • Andre (innsiktsøkter)

Systematisk evaluering i tenestene gjennom BTI-rettleiaren

Gjennom BTI-rettleiaren vil evaluering bli ein fast del av arbeidsoppgåvene i tenestene. Evaluering av tiltak i samarbeid med barn/ungdom og føresette er eit sentralt steg i BTI-rettleiaren:

Brukarundersøkingar

Brukarundersøkingar er eit viktig ledd i evalueringsarbeidet i Sogndal kommune.

Systematiske undersøkingar:

  • Ungdata undersøkinga
  • Elevundersøkinga (Udir)
  • Foreldreundersøking i skule og barnehage